Доставка-оплата
Після оформлення замовлення Ви отримаєте лист на вказану електронну адресу, що містить всю необхідну інформацію про замовлення, включаючи обраний спосіб доставки, метод оплати та реквізити для оплати.
Якщо при оформленні замовлення, відразу не було здійснено оплату, то Ви можете це зробити пізніше. Посилання для автоматичної ОПЛАТИ або Передоплати - буде доступне з особистого кабінету в розділі "Замовлення".
Для прискорення процесів формування та відправки товару, прохання, повідомити нам номер замовлення, дату та час оплати листом у відповідь на e-mail, отриманий після оформлення замовлення або за тел.: (048)-711-75-25; (066) 908-85-25; (098) 908-85-25; (093) 908-85-25
Доставка:
- є можливість вказати місто та склад транспортної компанії, використовуючи періодично оновлювану базу даних відділень та пунктів видачі.
- Вартість транспортних послуг до відділення Нової пошти - від 35грн. Більш точно розрахувати вартість доставки Ви можете на сайті компанії
- доставка буде здійснюватися за адресою одержувача, вказаною при оформленні Замовлення.
- Вартість транспортних послуг кур'єром Нової пошти до вказаної адреси – від 50грн. Більш точно розрахувати вартість доставки Ви можете на сайті компанії
- доставка здійснюватиметься кур'єром протягом доби від моменту надходження заявки на адресу одержувача, зазначену при оформленні Замовлення.
- Вартість доставки: 100грн.
Україною
- доставка здійснюватиметься кур'єром протягом доби від моменту надходження заявки на адресу одержувача, зазначену при оформленні Замовлення.
- Вартість транспортних послуг Укрпошти - від 32грн. Дана сума буде автоматично додана до суми замовлення. Більш точно розрахувати вартість доставки Ви можете на сайті компанії
Поза Україною
- доставка здійснюватиметься кур'єром протягом доби від моменту надходження заявки за адресою одержувача, вказаною при оформленні Замовлення.
- Вартість транспортних послуг Укрпошти поза Україною - від 130грн. Дана сума буде автоматично додана до суми замовлення. Більш точно розрахувати вартість доставки Ви можете на сайті компанії
- Ви можете самостійно забрати Ваше замовлення за адресою: АСЦ «М-Сервіс 65011», м.Одеса, вул.Єврейська 24
Оплата:
- Після вибору Ви перейдете на сайт ПрАТ «Український процесінговий центр» (UPC),де відразу зможете сплатити замовлення Вашою кредитною карткою.
- Буде згенеровано рахунок на оплату на замовлення
- безпосередньо при купівлі товару у нашому Магазині Сервісному центрі за адресою: 65011,м.Одеса,вул.Єврейська 24
- Доступний при замовленні більше 1000 грн.
- З особистого кабінету Ви можете здійснити передплату за замовлення - 50% від суми замовлення будь-яким доступним методом. Сума, що залишилася - при отриманні замовлення у відділенні пошти.
- Додаткові витрати: вартість пересилання грошей = 20 грн. + 2% від суми, що залишилася.
Гарантійні зобов'язання:
Гарантія на Оригінальний товар -30 днів
Гарантія на товар Ліцензійний -14 днів
Умови повернення товару:
- Здійснюється протягом терміну дії гарантії за умови повного збереження упаковки, транспортувальних та захисних плівок, гарантійних пломб і без слідів встановлення паяння монтажу.
- Мікросхеми після паяння та встановлення поверненню та обміну не підлягають.
- Погодивши повернення, необхідно надіслати товар Новою поштою за адресою: м. Одеса, відділення нової пошти №7, вул. Жуковського, 10. Отримувач: Дерезюк Сергій Володимирович, тел. 097-23-63-444. Оплата пересилки за рахунок Відправника.
- після отримання та перевірки запчастини інженером Сервісного центру: за відсутності механічних пошкоджень, слідів попадання вологи, слідів встановлення\пайки\монтажу, а також наявності транспортувальних та захисних плівок та гарантійних пломб - провадиться повернення товару на склад;
- провадиться повернення всієї суми за товар, а також компенсація транспортних витрат покупця.
- Здійснюється протягом терміну дії гарантії за умови повного збереження упаковки, транспортувальних та захисних плівок, гарантійних пломб і без слідів встановлення паяння монтажу.
- Мікросхеми після паяння та встановлення поверненню та обміну не підлягають.
- Погодивши повернення, необхідно надіслати товар Новою поштою за адресою: м. Одеса, відділення нової пошти №7, вул. Жуковського, 10. Отримувач: Дерезюк Сергій Володимирович, тел. 097-23-63-444. Оплата пересилки за рахунок Відправника.
- після отримання та перевірки запчастини інженером Сервісного центру: за відсутності механічних пошкоджень, слідів попадання вологи, слідів встановлення\пайки\монтажу, а також наявності транспортувальних та захисних плівок та гарантійних пломб - провадиться повернення товару на склад;
- провадиться повернення суми за товар, за умови утримання витрат оформлення у розмірі 10% вартості товару та транспортних витрат.
Чому Вам варто звернутися саме до нас:
- Гарантія до 3 місяців
- Більше 22 років досвіду
- Професійне обладнання
- Власний склад запчастин
- Чесні ціни
Після оформлення замовлення Ви отримаєте лист на вказану електронну адресу, що містить всю необхідну інформацію про замовлення.
За наявності товару на складі резерв на замовлений товар зберігається до 5-ти робочих днів.
При оплаті до 13:00 – відправлення цього ж дня.
Після оплати після 13:00 – відправлення наступного дня.
Для прискорення процесів формування та відправлення товару, прохання, повідомити нам номер замовлення, дату та час оплати листом у відповідь на e-mail, отриманий після оформлення замовлення або за тел.:
- (048) 711-75-25
- (066) 908-85-25
- (098) 908-85-25
- (093) 908-85-25
Зв'язатися з менеджером