АВТОРИЗОВАНИЙ
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
Пн.- Пт/Сб. 10:00 — 19:00/17
Нд. - вихідний
Стан pемонту Заявка на ремонт Виклик кур'єра/інженера
Ремонт та запчастини
Одеса, вул. Єврейська, 24

Правила здачі пристроїв у ремонт

Перед здачею виробу у ремонт уважно ознайомтеся з усіма пунктами цих правил. Згодом претензії щодо обумовлених пунктів не прийматимуться.
  • При здачі пристрою в ремонт клієнт отримує перший екземпляр розписки, в якій обумовлюється комплектність виробу, що здається, наявність зовнішніх дефектів (якщо є), заявлена несправність і обумовлені терміни ремонту. Другий екземпляр розписки залишається у Сервісному Центрі (далі СЦ). Забрати виріб з ремонту можна лише за наявності оригіналу розписки. У разі втрати розписки, це може зробити особа, яка здала виріб у ремонт за наявності паспорта та комплектації.
  • СЦ не несе відповідальності за втрату індивідуальних налаштувань, особистої записної книжки, аудіо, відео, фото та іншої інформації, що міститься в апараті та/або картці пам'яті. Збереження особистої інформації обумовлюється індивідуально та є додатковою платною послугою.
  • За письмовою заявою клієнта діагностика апарату, на наявність слідів рідини, сторонніх предметів та механічних впливів, може бути здійснена у присутності клієнта. Дата та час проведення діагностики призначається адміністрацією сервісного центру.
  • Гарантійне обслуговування:
    • 4.1. На гарантійне обслуговування приймаються пристрої за наявності чітко заповненого гарантійного талона. За потреби має бути наданий чек про купівлю з печаткою продавця та датою продажу виробу.
    • 4.2. Гарантійному обслуговуванню підлягають пристрої за умови дотримання клієнтом гарантійних умов за час експлуатації. 
    • 4.3. При здачі мобільного телефону на гарантійне обслуговування за письмовою заявою клієнта на час ремонту може надаватися підмінний фонд (у разі наявності на даний момент). Надається будь-який із наявних у підмінному фонді мобільних терміналів. При отриманні апарату у складі підмінного фонду клієнт заповнює форму видачі. З цього моменту і до моменту повернення підмінного терміналу до СЦ клієнт несе особисту матеріальну відповідальність за зовнішній вигляд та технічний стан отриманого апарату.
    • 4.4. Якщо термінал не може бути відремонтований в умовах нашого сервісного центру, його буде відправлено для проведення гарантійного ремонту до Генерального сервісного центру в м.Києві. У цьому випадку термін ремонту може збільшитись до двох місяців.
  • Післягарантійне (платне) обслуговування.
    • 5.1. Власник приймає на себе ризик, пов'язаний з можливими проявами в апараті дефектів не зазначених у квитанції про прийом, а також ризик можливої втрати працездатності в процесі ремонту у разі грубих порушень користувачем умов експлуатації, наявності слідів попадання вологи, корозії, некваліфікованого ремонту або механічних пошкоджень .
    • 5.2. Повна вартість ремонту встановлюється після проведення діагностики та погоджується з клієнтом. При відмові від ремонту, власник оплачує вартість діагностики та отримує свій апарат назад.  
    • 5.3. На проведений платний ремонт СЦ гарантує один місяць на проведену роботу з дня видачі виробу з ремонту. Ця гарантія не поширюється на всі випадки водних пошкоджень, а також на деякі випадки механічних пошкоджень та обумовлюється індивідуально при прийомі пристрою на ремонт.

Адміністрація Сервісного центру