Умови гарантійного обслуговування
Авторизований Сервісний центр «М-сервіс» здійснює професійне гарантійне обслуговування обладнання мобільного зв'язку відповідно до вимог та стандартів фірм-виробників, та у суворій відповідності до законодавства України, зокрема із Законом України «Про захист прав споживачів» .Шановні клієнти, просимо Вас ознайомитися з деякими умовами гарантійного обслуговування техніки:
1. Гарантійний ремонт не проводиться: У разі відсутності оригінального гарантійного талона, порушення гарантійних пломб та наклейок, внесення змін, виправлень та наявності незаповнених полів у гарантійному талоні.
2. Гарантія не поширюється:
- При використанні обладнання не за призначенням;
- При неправильній або недбалій експлуатації обладнання, транспортуванні, порушенні умов та правил експлуатації, у тому числі внаслідок впливу високих або низьких температур, електромагнітного випромінювання, високої вологості, запиленості тощо;
- Попадання всередину корпусу рідини, комах та інших сторонніх речовин, істот та предметів;
- при механічному пошкодженні обладнання;
- при несанкціонованому тестуванні чи ремонті чи спробах зміни у конструкції обладнання чи його програмному забезпеченні, у тому числі неуповноваженою особою чи організацією;
- на недоліки обладнання пов'язані з незадовільною роботою стільникової мережі, зоною її покриття, а також умов ландшафту місцевості чи забудовою;
- На обладнання, за яким відсутня договір про гарантійне обслуговування між сервісним центром та фірмою-виробником, продавцем або термін цього договору минув.
3. Приналежність до гарантійного ремонту остаточно визначається сервісним центром лише після розкриття, огляду та діагностики обладнання.
4. Сервісний центр не несе відповідальності за недоліки обладнання, викликані використанням аксесуарів (додаткового обладнання), не вироблених або не рекомендованих фірмою-виробником основного обладнання.
5. Сервісний центр не несе відповідальності за збереження інформації, що зберігається в обладнанні (в індивідуальних пристроях пам'яті, записниках телефонів, розкладах, щоденниках, інформації на картах пам'яті, SIM-картах тощо).
6. Умови гарантії не передбачають роботи з встановлення, підключення та налагодження обладнання, а також консультації з експлуатації.