АВТОРИЗОВАНИЙ
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
Пн.- Пт/Сб. 10:00 — 19:00/17
Нд. - вихідний
Стан pемонту Заявка на ремонт Виклик кур'єра/інженера
Ремонт та запчастини
Одеса, вул. Єврейська, 24

Пилососи

Ремонт пилососів в Одесі, Україні

Ремонт побутової техніки Одеса
 
  • LG
  • Samsung
  • Philips
  • Siemens
  • Zelmer

ТИПОВІ ПОЛОМКИ ПРИСТРОЇ

  • Не вмикається
  • Не тягне
  • Немає змотування шнура
  • Запах гару
Не вмикається
Причиною такої проблеми може бути несправність у ланцюзі живлення, спрацював захист від перегріву або вийшов з ладу електродвигун. Тільки спеціаліст сервісного центру зможе виявити причину несправності та провести необхідний ремонт.
Не тягне
Основною проблемою можуть бути засмічені фільтри або пошкоджений шланг. Але якщо без фільтрів пилосос також не тягне, проблема вже в електродвигуні. У сервісному центрі проведуть діагностику та профілактику, а за потреби виконають ремонт.
Немає змотування шнура
Часта проблема, пов'язана з несправністю механізму змотування шнура. Причиною може бути деформація спіральної пружини чи опор. Проблему зможуть виявити співробітники сервісного центру та провести ремонт будь-якої складності.
Запах гару
Причин появи гару може бути кілька: заповнений пилозбірник, коротке замикання, перегрів та інші фактори. Тільки фахівець зможе виявити справжню причину проблеми, провести профілактику та заміну деталей.
ПОСЛУГИ (без вартості запчастин) ЦІНА, ГРН
   
Пилососи
Діагностика 150
Ремонт пристрою на блочному рівні 350
Заміна мотора з очищенням моторного відсіку 500
Ремонт електронного модуля керування 450
Пилососи підвищеної конструктивної складності
Діагностика 200
Ремонт пристрою на блочному рівні 500
Заміна мотора з очищенням моторного відсіку 600
Ремонт електронного модуля керування 600
 

Чому Вам варто звернутися саме до нас:

  • Гарантія до 3 місяців
  • Більше 22 років досвіду
  • Професійне обладнання
  • Власний склад запчастин
  • Чесні ціни

Що за чим?

Ви залишаєте заявку у нас у сервісному центрі.

Оглядаємо та встановлюємо причини поломки, погоджуємо терміни та ціну, у деяких випадках просимо передоплату.

Надаємо Вам дані для перевірки "Стан ремонту" (вгорі сторінки).

Зв'язуємось, коли все буде готове: набираємо по телефону, через SMS, у Viber.

Віддаємо Вам відремонтований пристрій та отримуємо оплату: у сервісному центрі.

Зв'язатися з менеджером